Level 19
7,086/9,000 2,476 398

actual il glad you replied, i wanted to ask what ur load out looks like for keino and flins (gear, ignition cores stuff like that)

Which is a more viable unit, Isolde or Student Eve? 9
DESTINY CHILD Oct 24, 2021, 08:09 AM
0 0

yes it was ur team! your endless looks really cool too!

Which is a more viable unit, Isolde or Student Eve? 9
DESTINY CHILD Oct 23, 2021, 10:49 PM
0 0

also i saw a team with keino and flins and im trying to do a pvp viable version

Which is a more viable unit, Isolde or Student Eve? 9
DESTINY CHILD Oct 23, 2021, 12:03 PM
0 0

i play on full auto, mostly cuz im doing other stuff while the games running

Which is a more viable unit, Isolde or Student Eve? 9
DESTINY CHILD Oct 23, 2021, 12:01 PM
0 7

id c4yu3ehc1g36

Mom: Bathory
Other Mom: Unknown (Theresa)
Daughter: Saturn
Son: Muse
Pet: Creature

[EVENT] Family Month Event 240
DESTINY CHILD May 15, 2021, 04:37 PM
0 0

i have one neptune and my team doesnt really last that long with her on, also i was wondering why i kept seeing that mech unit lol

Drive order tips? 3
DESTINY CHILD Feb 16, 2021, 11:00 AM
0 2

id: c4yu3ehc1g36 working with what i got

[EVENT] Ace Deck for World Boss 210
DESTINY CHILD Jan 7, 2021, 04:33 AM
0 0

yes. YEEEEEEEEEEEEES!

[NOTICE] UPDATE NOTE: Dec. 24, 2020 7
DESTINY CHILD Dec 23, 2020, 02:08 PM
1 0

i just wait for world boss and get them from there

i hate it here 7
DESTINY CHILD Dec 22, 2020, 02:45 AM
0 1

hey dont sweat it, im sure you'll get a 5* star! an if not theres always lisa's extra lessons

Double 5* star pull on free summon!! 5
DESTINY CHILD Dec 12, 2020, 12:40 AM
0 2

dhagawikseheoakaahe

:) 11
DESTINY CHILD Nov 25, 2020, 11:41 AM
0 0

he wouldve literally ascended

:) 11
DESTINY CHILD Nov 25, 2020, 11:40 AM
0 0

sorry to this man

:) 11
DESTINY CHILD Nov 25, 2020, 11:39 AM
0 5

still very interesting to hear, thank you!

How big is the character backlog? 6
DESTINY CHILD Oct 24, 2020, 12:23 AM
0 0

oh wow really? i had no idea that happened. you have anymore info on the situation or is it just hearsay?

How big is the character backlog? 6
DESTINY CHILD Oct 23, 2020, 11:46 PM
0 4

good news, she has a unit in the kr server

Tension rising in the spa... 2
DESTINY CHILD Oct 22, 2020, 03:29 AM
0 0

lol ok then

The reason why I can't play manual this Ragna 10
DESTINY CHILD Oct 19, 2020, 12:40 PM
0 0

??? ur the one taking it seriously tho

The reason why I can't play manual this Ragna 10
DESTINY CHILD Oct 19, 2020, 10:47 AM
0 0

seriously, its not that deep, theyre joking

The reason why I can't play manual this Ragna 10
DESTINY CHILD Oct 17, 2020, 01:04 AM
0 6

dude, its a joke

The reason why I can't play manual this Ragna 10
DESTINY CHILD Oct 17, 2020, 01:03 AM
0 2

ty

Full Auto order for Luin? 15
DESTINY CHILD Oct 10, 2020, 01:58 PM
0 2

ill give tisbe a try but yes unforuntaly these are my ony options

Full Auto order for Luin? 15
DESTINY CHILD Oct 10, 2020, 01:01 PM
0 2

dont worry it was the first thing i did, im gonna try and speed run my way to where i was before. and Madfet's cool, but ive already fallen under Tamamo's curse lol

New Account 12
DESTINY CHILD Aug 21, 2020, 07:15 AM
0 0

by all means, keep that account friended! lol

New Account 12
DESTINY CHILD Aug 21, 2020, 07:07 AM
0 3

yeah and i payed for it lol

New Account 12
DESTINY CHILD Aug 21, 2020, 06:56 AM
0 0

nope, i forgot to link it to another platform and lost everything. Oh well, you live and learn

New Account 12
DESTINY CHILD Aug 21, 2020, 06:46 AM
0 6

The post has been removed by the writer.

DESTINY CHILD Aug 18, 2020, 04:57 AM
0 0

The post has been removed by the writer.

DESTINY CHILD Aug 17, 2020, 11:12 AM
0 3

The post has been removed by the writer.

DESTINY CHILD Aug 17, 2020, 11:11 AM
0 1

The post has been removed by the writer.

DESTINY CHILD Aug 17, 2020, 11:00 AM
0 1

A request for Medjed 5
DESTINY CHILD Aug 14, 2020, 12:14 PM
1 0

💖no u💖

A request for Medjed 5
DESTINY CHILD Aug 14, 2020, 07:22 AM
1 0

thank you for feeding the gays 😌

A request for Medjed 5
DESTINY CHILD Aug 14, 2020, 07:21 AM
2 2

as you should

I really needed to fix it 27
DESTINY CHILD Aug 14, 2020, 05:17 AM
1 4

I want to have a water gun fight with #SplashBilly, i wanna see the skills of a hydro shooter!

[EVENT] Billy's Challenge 122
DESTINY CHILD Aug 3, 2020, 10:44 PM
0 0

this is cool, but in the video is shows you running on manual? does your team still work on full auto (cuz i use the same childs,nearly same uncap, but i dont nearly enough damage and i kinda wanna use your set up out) im just confused

Her World 2
DESTINY CHILD Jul 30, 2020, 09:21 AM
0 1

brnibasd30vc

[EVENT] Ace Deck for Ragna Break 268
DESTINY CHILD Jul 29, 2020, 11:55 AM
0 0

The post has been removed by the writer.

DESTINY CHILD Jul 25, 2020, 09:45 PM
0 0

get it gurl!!!

"Is this too spicy?" But I finished it 2
DESTINY CHILD Jul 21, 2020, 05:10 AM
0 0

id: brnibasd30vc struggling to get an average, best 5m, worst 3m

[EVENT] Ace Deck for World Boss 187
DESTINY CHILD Jul 19, 2020, 02:49 PM
0 0

The post has been removed by the writer.

DESTINY CHILD Jul 17, 2020, 11:02 AM
0 0

The post has been removed by the writer.

DESTINY CHILD Jul 17, 2020, 03:19 AM
0 2

Shes not a bad dark attacker, but keeping her for the T H I C C is a valid enough reason

Is she useful to keep or just thicc to keep ? 8
DESTINY CHILD Jul 16, 2020, 03:09 PM
0 0

"Pigs can high-five?!" -Wodan brnibasd30vc

[EVENT] Recommend Best Quotes 181
DESTINY CHILD Jul 16, 2020, 03:07 PM
0 0

same energy

Moot is better 2
DESTINY CHILD Jul 15, 2020, 03:04 PM
0 0

The post has been removed by the writer.

DESTINY CHILD Jul 15, 2020, 12:36 PM
0 0

The post has been removed by the writer.

DESTINY CHILD Jul 15, 2020, 12:30 PM
0 0

The post has been removed by the writer.

DESTINY CHILD Jul 15, 2020, 12:29 PM
0 3

didnt know that, ill have to give it a try!

How to stop Hildr from dying?? 36
DESTINY CHILD Jul 3, 2020, 10:24 AM
0 0

hey if you feel up to it you could post a question on the tips forum and ask for team advice and see of you can optimize the childs you already have

How to stop Hildr from dying?? 36
DESTINY CHILD Jul 3, 2020, 10:16 AM
0 0
12