Level 19
8,617/9,000 9,919 107

ID: bqc4n7c1rd0p

[EVENT] IGNITION Proof Shot + Special Rewards 300
DESTINY CHILD Dec 4, 2020, 03:34 AM
0 0

lucky dude, I spend 50k crystals just to get Honoka and nope not one copy of her.

This isn't funny anymore 🙁 13
DESTINY CHILD Oct 28, 2020, 12:12 AM
0 1

The post has been removed by the writer.

DESTINY CHILD Jul 9, 2020, 06:47 PM
0 1

The in game event: YUP most likely next year "Hopefully"
Pre-register for the event that is up to the global DC, it shouldn't be a big deal tho
Btw sorry for delay response (´・ω・`)/

For people who play in KR V (▰∀◕)ノ 4
DESTINY CHILD Feb 9, 2020, 04:45 PM
0 0

https://game.kakao.com/pr/destinychild202002

For people who play in KR V (▰∀◕)ノ 4
DESTINY CHILD Feb 1, 2020, 06:01 PM
0 3

bruh I feel you

Everyone's usually bragging about their good luck 7
DESTINY CHILD Jan 28, 2020, 02:27 PM
0 0

What difference gap point between each rank? 23
DESTINY CHILD Jan 17, 2020, 06:24 PM
0 0

1. Mammon
2. Mammon
3.Mammon

ID: bqc4n7c1rd0p

[EVENT] The Best 2D Live Motion Award 679
DESTINY CHILD Jan 17, 2020, 01:54 PM
0 0

🎅 My Christmas Title Screen and You ? /10 🎄 14
DESTINY CHILD Dec 20, 2019, 04:14 AM
0 1

yup

Snowy Para Dice 27
DESTINY CHILD Dec 20, 2019, 04:08 AM
0 1

I made a post to inform people to vote for 150k Onyx feelbadman

[NOTICE] Nov. 28th Survey Result 25
DESTINY CHILD Dec 9, 2019, 10:34 PM
0 0

Dec 6th

(✪‿✪)ノ Do it 4
DESTINY CHILD Nov 30, 2019, 07:46 AM
0 1

Moa is very good in PVP (For now) but most people take Werewolf for world bosses/Ragna like me. Note: I have Moa +5 soo yeah. But I would say Werewolf is better for long run. In KR PVP team are mostly fire attribute tho.

Lisa's Extra Lessons 12
DESTINY CHILD Nov 27, 2019, 09:43 PM
0 0

YESSS

Lisa's Extra Lessons 12
DESTINY CHILD Nov 27, 2019, 09:29 PM
1 6

Yes, you can choose which child you want from the pool. KR got Lisa's Extra Lessons for the 3rd anniversary but with different child. 2 5* (6* +6) and 4 4* (6* +6) but remember you would still need to level up the skills WITH ONYX STILL.

Lisa's Extra Lessons 12
DESTINY CHILD Nov 27, 2019, 09:28 PM
0 1

Lucky (*´﹃`*)

(*^_^*) 3
DESTINY CHILD Nov 25, 2019, 12:05 AM
0 0

Welcome to the club m8. c⌒っ╹v╹ )っ

not a good day 4
DESTINY CHILD Nov 24, 2019, 11:59 PM
0 0

All I got from those boxes were 4th set ༼ಢ_ಢ༽

I'm not the fan of Jack O'Lantern Donut Sets. 12
DESTINY CHILD Nov 23, 2019, 01:17 AM
0 2

the world boss is for KR & JP and it start on 28th November, I believe it is christmas event, because her 2nd normal skin is a christmas costume. And sorry I play on KR serves as well, and I do know some people here play on JP or KR time to time. Therefore, I post this as heads up. We might get this next year.

World Boss fire attribute attack type “Jiva” (CV. Nisako Tojo) ! (´﹃`) 14
DESTINY CHILD Nov 23, 2019, 12:48 AM
0 0

I think in KR it is rare costume but in JP it is 2nd normal costume.

DC Wallpaper ༼ꉺɷꉺ༽ 8
DESTINY CHILD Nov 21, 2019, 09:51 PM
0 2

yeah.

World Boss fire attribute attack type “Jiva” (CV. Nisako Tojo) ! (´﹃`) 14
DESTINY CHILD Nov 21, 2019, 04:41 PM
0 7

World Boss fire attribute attack type “Jiva” (CV. Nisako Tojo) ! (´﹃`) 14
DESTINY CHILD Nov 21, 2019, 04:41 PM
0 1

http://riceminejp.mnyiaa.com/childs/5stars/light%20mona
Note: I think it is skin in KR tho

DC Wallpaper ༼ꉺɷꉺ༽ 8
DESTINY CHILD Nov 21, 2019, 04:17 PM
0 2

This event was in KR as well and I got to finish it, the rewards wasn't the same but it was free & achievable. I'm worry that we might see this kind of events in future more, where you have to pay.

Can we finish this event without paying? 7
DESTINY CHILD Nov 17, 2019, 03:37 PM
0 2

Same but I'm just saving them for characters I want

This cutie keep me from buying costumes. Also WB rewards....nothing special. 2
DESTINY CHILD Nov 13, 2019, 07:49 AM
0 0

I think they change those ticket

Wasnt she a limited thing how I get her? 22
DESTINY CHILD Nov 12, 2019, 07:40 AM
1 1

And this event end on 14TH
ohhh boy (╯ ͝° ͜ʖ͡°)╯︵ ┻━┻

DC how am I gonna finish that mission. :) 9
DESTINY CHILD Nov 11, 2019, 06:41 PM
1 0

Here you go y(^ヮ^)y

New narrative dungeon (KR) ˶⚈Ɛ⚈˵ 10
DESTINY CHILD Oct 17, 2019, 09:59 PM
0 3

She is dark supporter (ノ≧ڡ≦)

New narrative dungeon (KR) ˶⚈Ɛ⚈˵ 10
DESTINY CHILD Oct 17, 2019, 10:54 AM
0 1

Not at the moment but I believe she would be a Dark attribute child by the looks of it. I thought this narrative dungeon would be a Halloween event. But they said "In addition to narrative dungeons, we are also preparing for Halloween events." (屮`∀´)屮

New narrative dungeon (KR) ˶⚈Ɛ⚈˵ 10
DESTINY CHILD Oct 14, 2019, 03:40 PM
0 3

1.61B

How much damage do we need to do to world boss to become top1% damage dealer? 5
DESTINY CHILD Oct 14, 2019, 01:40 PM
0 0

I thought it was her skin since it was on (News 666 NEXT) / ( Channel Evil ) where they publish Child skins and the artist talk about his/her works. I translate the page in English but since it was picture it didn't translate and if you look at the pic I thought was skin it said "キャサリン (ラフ画)" which means "Katherine
Rough painting" . Anyway my bad ( ̄▽ ̄)V sorry.

Katherine rough drawing (don't kill me pls) (✿╹◡╹) 11
DESTINY CHILD Oct 8, 2019, 02:48 PM
0 1

(*≧▽≦)

Katherine rough drawing (don't kill me pls) (✿╹◡╹) 11
DESTINY CHILD Oct 8, 2019, 02:26 PM
0 1

Sorry bruh, it was rough drawing of Katherine.
ヾ(_ _。)

Katherine rough drawing (don't kill me pls) (✿╹◡╹) 11
DESTINY CHILD Oct 8, 2019, 02:19 PM
0 1

Sorry bruh, it was rough drawing of Katherine.
(シ_ _)シ

Katherine rough drawing (don't kill me pls) (✿╹◡╹) 11
DESTINY CHILD Oct 8, 2019, 02:17 PM
0 1

Bruh, they want to make people salty, I know those are rough sketches. But one could hope. And they didn't say it couldn't make to the game just yet.

(KR) http://destiny-child-kr-blog.line.me/archives/19928580.html
(JP) http://destiny-child-blog.line.me/archives/20924986.html

Katherine rough drawing (don't kill me pls) (✿╹◡╹) 11
DESTINY CHILD Oct 8, 2019, 02:10 PM
0 1

ns

6% 5* BANNER 5
DESTINY CHILD Oct 7, 2019, 10:41 PM
0 0

You got lucky there tho.

Ouch 10
DESTINY CHILD Oct 2, 2019, 02:13 PM
0 1

I just watch someone burn 120k on Catherine. :(´◦ω◦`):
https://www.youtube.com/watch?v=lyjRLRKqheQ&t=1600s

JP info Catherine Child 5
DESTINY CHILD Sep 30, 2019, 11:59 PM
0 1

Next month...ʕ⊙ᴥ⊙ʔ gonna save all crystals then.
(・´з`・)

(∩ ͡° ͜ʖ ͡°)⊃━☆─=≡Σ((( つ◕ل͜◕)つ When DC? 6
DESTINY CHILD Sep 24, 2019, 04:23 PM
0 1

Ψ(☆w☆)Ψ

Investing in.... CHESTNUTS first 12
DESTINY CHILD Sep 18, 2019, 10:33 PM
0 0

yeah I did that too, but you could sell them in the end ¯\ (ツ)/¯

Investing in.... CHESTNUTS first 12
DESTINY CHILD Sep 18, 2019, 09:52 PM
0 0

(✾♛‿♛) 10
DESTINY CHILD Sep 18, 2019, 09:47 PM
0 0

Yeah, we can but I'm too lazy ヘ(´-`;)ヘ

(✾♛‿♛) 10
DESTINY CHILD Sep 18, 2019, 09:41 PM
0 3

(((゚Д゚Д゚Д゚)))
||lll´Д`)))

(✾♛‿♛) 10
DESTINY CHILD Sep 18, 2019, 08:19 PM
0 1

But i don't think we would get the same Version of Justice Mafdet like KR/JP tho. We would get something like this.

(ง ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ)ง 7
DESTINY CHILD Sep 14, 2019, 01:05 PM
0 0

Second and third aren't skins, it is a new child call Justice Mafdet, (and yes it is Mafdet in a nutshell). You can get it in KR and I think even in JP.

(ง ͡ʘ ͜ʖ ͡ʘ)ง 7
DESTINY CHILD Sep 14, 2019, 12:33 PM
0 5

Token Event 11
DESTINY CHILD Sep 12, 2019, 04:53 AM
0 1

Holy 12
DESTINY CHILD Sep 9, 2019, 03:18 PM
0 1
12